h1

TGIF

10 maj 2013

Och så var det fredag igen. Hur tidigt är det okej att gå och lägga sig med hedern i behåll? Eftersom jag inte ska upp och jobba imorgon skulle jag ju kunna stanna uppe sent. Men ögonen vill gå och lägga sig NU! Det går liksom inte ihop sig.

Just ikväll är jag hjälpt av att Star Wars drar igång på TVn, men borde jag inte sitta uppe en stund till och intresserat försöka dela den manliga delen av familjens intressen? Och banga före tio – det är väl inte okej även om jag är över femtio?

Gonatt!

Kommentera

