h1

Jubileum?

16 mars 2012

Detta är mitt femhundrade blogginlägg på Trollmammans blogg. Någon form av minijubileum. Inte så att jag tar fram champagnen, men ändå värt att notera. En del inlägg har nog varit mest ordskräp. Andra inlägg tror jag faktiskt har tillfört något. Till och med ett och annat som tål att läsas igen. Så att det faktiskt hänt att jag undrat om det verkligen är så att just jag skrivit det. Och jag har inte tänkt sluta blogga här så vi får se när det är dax för det tusende inlägget här hos Trollmamman. Då kanske det är dax att ta fram lite bubbel.

Så jag fortsätter väl att samla spridda tankar om livet här på Trollmammans blogg. I smått och stort. Till nöje och allvar. Om vardagsverklighet och fantasi.

Men just detta lilla blogginlägg får bli alldeles lagom långt just här. Trött efter intensiv arbetsvecka. En hel del som ska hinnas med i helgen som kommer. Och så lite tid för vila, sticke och styrkeåterhämtning. Sedan börjar det ju bli dags att titta till det som förhoppningsvis gror i trädgården… Växthuset vill kanske också ha lite sällskap.

Kommentera

