h1

Laleh-förväntan

22 januari 2012

I höstas blev jag alldeles tagen av den naturkraft Laleh utstrålade i Så mycket bättre. Nu, i helgen har hon släppt spår till sin nya skiva, Sjung. Än så länge har jag bara hunnit lyssna på två spår. Men jag har laddat ner den så att jag har den i mobilen. Så att jag kan lyssna och ta till mig lite vartefter.

För Laleh är inte alltid självklart lättlyssnad, även om hon är en sådan enorm naturkraft. Det kan behövas en stund att ta till sig. Lyssna in, höra vad hon sjunger. Men så jag ser fram emot detta. Hösten lovade så oerhört många fler upplevelser från denna stormvind.

Och i slutet av april ska jag åka till Halmstad och lyssna på Laleh live!

 

One comment

  1. Gillar 🙂



Kommentera

