h1

God morgon!

23 september 2011

Idag gick jag nog upp alldeles för tidigt ur den varma goa sängen! Jag som brukar ha extremt slimmade morgnar nuförtiden. Och så har jag börjat både sätta väckarklockan med några minuters mer marginal och dessutom vakna ytterligare en stund tidigare. Är det ett ålderssymptom?

Jag har hunnit läsa tidningen (går fort), t o m en av mina favoritkrönikor (HNs Cecilia Werner). Nu har jag oceaner av tid kvar, dvs ungefär en kvart till jag måste göra det sista, typ borsta tänderna, hyfsa till rufset och packa ner matlådan. Kaffet som jag oftast får svepa i mig på väg till tandborstningen hinner jag dricka i godan ro.

 Finaste kaffemuggen som jag fått av mina älskade trollungar! 

Kommentera

