h1

Växthusbygge

09 september 2011

Efter tre timmars idogt arbete med växthuset tvingades jag in. Myggen anföll mig till slut utan avbrott och mörkret gjorde att jag inte såg alls vad jag gjorde. Så imorgon får jag fortsätta och se om jag kan få allt att hänga ihop. Men stadigt är det, iallafall så här långt. Byggbeskrivningen lämnar dock en hel del åt fantasin. En del av bilderna stämmer inte alls och vissa delar verkar passa till ett helt annat bygge. Nya friska tag! Kanske, kanske vi till och med kan få till det med glasskivorna imorgon. Hade tänkt vänta med det några veckor, men det kanske är lika bra att fortsätta när det inte ösregnar och vi har ångan uppe. Bilder kommer…

Kommentera

