h1

Lära mera

05 september 2009

Jag hoppas att jag aldrig blir för gammal för att lära mig mer. Har precis påbörjat en ny kurs, ämnesfördjupning i arbetsterapi, vid Göteborgs Universitet. Vad det ska leda till har jag ingen aning om, åtminstone inte uttalad. Men jag trivs med att lära mej mer, fördjupa mig i det jag gör, reflektera över det jag har med mig i min ryggsäck så att säga.

Så nu är det dags att plocka fram böckerna igen. Några av dessa kan komma till användning, andra måste jag fixa fram.

bocker

Idag ska jag ägna mej lite till åt att fundera över vad arbetsterapi är för mig. Nyttigt! Eftersom det är det jag utbildat mig i och ägnat mig åt åtminstone till och från i snart 26 år.

Kommentera

