h1

Getingstick!!

02 augusti 2009

Nu har jag fått sommarens andra getingstick! Nu under foten, det förra i knävecket på andra benet! USCH!! Skulle bara gå en liten vända i trädgården för att plocka lite vinbär till efterrätten och så stack det till i foten. Det förra är fortfarande rött och svullet. Hur ska nu detta bli? Ett svullet knäveck går ju, men en svullen fotsula? Hur ska jag kunna gå då? För att inte tala om Friskis? USCH!

Världsliga saker jag vet, men så onödigt! Och just nu när jag bestämt att försöka få mer ordning och balans i tillvaron! Det är bara att gilla läget, ösa på med After bite och vänta ut.

 geting

2 kommentarer

  1. Elaka djur! Det måste göra jätteont. Avlastande filtringar??


  2. Det under foten blev nog inte så allvarligt. Hoppas att det håller sig på den nivån även efter natten. Det gjorde gräsligt ont precis efter. Och jag som gillar att gå barfota i gräset!



Kommentera

